TOMORROW BABY

Imorgon kommer nästa avsnitt av gossip girl , thumb up!


"Hon är solstrålen med superbenen, med en utstrålning som visar hennes ödmjuka inställning till livet.

Hennes karisma är apatisk, den tränger in varje por och får en att avundas med en positiv inställning, snarare en inspiration än en förakt.


Hon är superkvinnan som bär upp vad som, som får alla tankar till Jean-Paul Gaultier med Balmains fingertoppskänsla istället för den secondhandtrasan de hittade i hörnet bakom knarkarkvarten.


När jag satte mig ner och tänkte på henne insåg jag även att hon har antingen tillgivits eller skapat den talangen hon besitter.


Eller ska jag i min bitterhet beklaga mig att somliga har tur med timing och plats?


Kan inte alla klä sig i rollen som Serena Van der Woodseen?" - Jolin

Kommentarer
Postat av: Anonym

du orkar inte länka till det nya avsnittet från megavideo?

2010-10-11 @ 20:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0