KAN INTE SÄGA DET BÄTTRE SJÄLV

På senaste tiden har jag bara lagt på mig mer och mer saker men får aldrig något gjort och just att jag är medveten om det och inte gör nått åt saken gör det bara ännu värre.. Tittade in hos hannapee och läste hennes senaste inlägg och konstaterar att det ta mig fan är mig hon pratar om. Jag, lilla ellen citerar:

"Men mest av allt är jag arg på mig själv. Över min dåliga karaktär och min oförmåga att ta tag i saker och ting.

Om jag gör en simpel och snabb psykologisk analys på mig själv skulle jag kunna konstatera att jag förmodligen är arg och irriterad på allt annat just på grund av att jag inte vill ligga ilskan på mig själv. Som en liten inbyggd försvarsmekanism." - hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0