Take what you want

just nu vill jag ha varma dagar, jag vill sätta på mig ljusa jeansshort, jag vill att termometern ska visa över 15 grader, jag vill ta min första fika på en ute servering och sitta där tills solen går ner, jag vill använda mina solisar, jag vill fylla 18, jag vill ligga på altanen bredvid poolen i bikini och lapa sol. jag vill klaga på hur varm det är och genast ta tillbaka mina ord, jag vill ha grill party med alla vänner, jag vill ligga på stranden och lyssna på musik, jag vill få alla mina fräknar som jag alltid tröttnar på efter 1 vecka, jag vill få solblekt hår. jag vill köpa nya sommarkläder. springa runt med brunbrända sommarben. jag vill sörpla iskalla drinkar under ett parasoll. jag vill ligga på stranden och läsa en bok. jag vill inviga ipodens album "sommar2010" jag vill cykla hem i kvällssolen. jag vill sitta i någons famn på stranden en varm sommarnatt. jag vill äta morgonmål i solen. jag vill åka utomlands. jag vill vara kär. jag vill se snön försvinna. bara gator och grönt gräs är vad jag vill se. jag vill pröva på nya saker. kanske hoppa benji hopp eller raka av håret på ena sidan. vem vet. jag vill träffa nytt härligt folk. vandra barfota i sanden. jag vill ligga i sanden och titta på den stjärnklara sommarnatten. jag vill åka moped.(barbent) jag vill bjuda över vänner på iskalla margaritas. jag vill spela fotboll i gräset. jag vill gå ut mitt i natten. jag vill springa runt på sommarfester med galna teman. jag vill få färg på kroppen. jag vill åka på shoppingsemester. till london eller stockholm. jag vill kasta dunjackan längst in i garderoben. jag vill ligga vid poolen på sommarstugan. jag vill vara sommarlycklig. jag vill känna solstrålarna mot huden. jag vill köpa nya skor. jag vill radera ett par saker ur mitt liv. jag vill få ett jobb. jag vill överraska och överraskas, jag vill ha dig tillbaka, jag vill springa runt i min stråhatt om dagarna, jag vill våga mer
jag vill ha sommar!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0