njuter

jag är inne i en helt underbar period i mitt liv för tillfället. tack och bock för all del. jag är mycket medveten om mitt fysiska tillstånd och bestämde mig på rak fot att göra nått åt den här slarviga kroppem. så nu mina vänner tränas de för glatta livet. det äts bra och sovs bra. jag jobbar bra och som grädde på moset är det inte alldeles försent för löningen som kommer på fredag. ja. kanske ett glas vin på åbryggan lockas ju. vi ses där på fredag, javisst! jag är även numera sugen på att latja röv. spela tennis, badminton, volleyboll, golf ja gud vet vad.så är du en rastlös själ som jag, hör gärna av dig!  nu skäller pojken, ska ta med mig mina långa ben ut på gården och försöka hitta rackartyget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0