here we come?


åh. varför fick jag nyss en lustig och oförutsägar längtan efter att åka till nairobi?
nairobi utav alla ställen, tänker då ni.
men jag säger: varför inte nairobi? ett orört ställe med spännande kultur och häftiga människor.
kunna uppleva ett ställe som inte är förstört med turism och lever kvar som det alltid gjort.
varför kan man bara inte vara så spontan och ta sitt pick och pack och åka?
nej såklart, naturligtvis ska man inte få det så lätt.
jag vill åka nu på sekunden, nu idag, ikväll inatt, prick nu på minuten eller vad fasiken som helst.

det kanske är téet som talar nu men vilket längtan jag fick efter att åka till nairobi, afrika.
NAIROBI SKA JAG TILL!

goodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0