några rader för en gångs skull.....

tänk så bra allting är just nu men  man ska väl inte ropa hej än, visst? för en gångs skull i alla fall så känner jag sug efter att börja plugga igen och försöka ta in allt..den här gången..de vore ju nått om engagemanget kunde hålla i sig i ett enda år till. dock skulle det vara trevligt med lite sommarväder de sista dagarna.  få njuta lite kommer jag nog göra anyhow. imorgon kommer nämligen min kära far hem från afganistan och min nya telefon ska förhoppningsvis bli invigd. på fredag är de raj raj och inte äre litet heller. de slår på stort mina grundare. jobbar på lördag, tyvärr lite opassande men esh de får jag ta. drar till sthlm efter de och gräddet på moset är det löning i veckan. jag får dessutom spendera tid med jordens bästa lilla man och till helgen därefter kommer celebert besök från närke. tacktack, nu drar brorsan och jag ut och löper sen blire quality-time med hästen. ha de så trevligt. e

Kommentarer
Postat av: S

Härligt med en positiv Ellen. puss på dig

2010-08-19 @ 11:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0