Jag har varit vilsen lisa,

Vad var det som kändes så magisk? Jag har varit vilsen, Lisa. Allt har gått åt skogen. Med mina stora drömmar, dom flög som satelliter, jag har vart vilsen, lisa. men jag har tänkt på dig då. I fönstret lyser solen.
Äntligen klar med den där förbannade naturkunskapen som jag totalt förträngt då min helg har vart fylld med mys! Lyckades också spilla ut både mitt té och tappa mitt päron på golvet inom en kvart. otroligt! tappade även Ellens sminkväska i den där jädra kattlådan igår! tokigt det kan bli.
Tur att mitt té och lite godis jag fått av mamma har hållit mig vaken denna ångestfyllda söndag så har även hunnit med att göra mitt talmanus, SKÖÖÖÖN...........T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0