Don't want to be a fool again

Påsken har varit god. Den ljuva påskhelgen börjades med lov och min födelsedag på fredagen, massor av fina presenter, gratulationer och människor. Den fortsatte med raj hemma hos jimmy, det tackar vi för! Alltid a good time med dom pojkarna. I söndags var det näste man till rakning, och min kära ellen fyllde 18 år. hurra hurra.
Magen är uppsvälld av all god påskmat och godis, kroppen är slut efter långa nätters dansande och ögonen är tunga efter en helg med för lite sömn, precis som det ska vara efter en fullspäckad och god helg.
Apropå bilden, förutom att den är pluttinutti, så åt jag precis upp min kanins öron och nu hugger jag snart in på huvudet. stackarn.
(kanske borde flika in att det var en helt makalöst god chokladkanin som jag fick i påsk av mormor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0